~CINTA KITA~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~RAIHAN HANNANI~

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

~RAISHA HASNA~

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 18, 2010

Cintai aku



Hari ini rasa sayangku semakin bertambah utk hubby.. Kalau sblm ni dah mmg byk, hari ni bertambah2 lagi =) Xdpt digambarkan dgn kata2.. Ya, benar, aku amat sayangkan dia. Dan aku amat cintai dia...

Andai angin mampu kirimkan
Pesan untukmu yang telah ku ucapkan
Cintai aku
Dan bukan yang lain
Tak ada lagi yang ku inginkan
Selain hanya dirimu


Andai bintang mampu sinari
Hati dan tubuhku
Agar terlihatmu
Cintai aku
Dan bukan yang lain
Tak ada lagi yang ku inginkan
Selain hanya dirimu


Kaulah pilihan
Jadilah seperti yang aku mahu
Kaulah pilihan
Selalu bersamaku
Siang dan malam
Kurasa benar kaulah pilihan dari segala ada
Kurasa benar saat bersamamu...


Miliki aku
Dan bukan yang lain
Tak ada lagi yang kuinginkan
selain dirimu


Baby..my luv for u is getting stronger and stronger. I luv u wif all my heart. ;o*

"..i want nobody nobody BUT you..i want nobody nobody BUT you..how can i be with another..i don't want any other..i want nobody nobody nobody nobody...."



~smile~



No comments: