~CINTA KITA~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~RAIHAN HANNANI~

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

~RAISHA HASNA~

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, January 22, 2010

Happy Bday Mama..




OMG!!..I'm totally forgot to share the memory here.. My mum is already 52 on 2nd day of 2010 -- 2nd January lor..=) I and hubby sempat lagi ke Secret Recipe, beli kek utk mama. I pun lama xmakan kek Secret Recipe ni. Since my wedding tempoh hari. But this time we just bought brownies dlm 6 ketul. Sedap jgak.. Xpe, nx time hubby blh blanja mkn kek Secret Recipe. Btul x baby?..;)


So, mlm tu kitorg celebrate biase2 jer antara kalangan my family dgn hubby. Beli sate dlm 50 cucuk & mkn ramai2. My bro yg tgh sakit sbb jatuh motor tu pun sempat lagi capai 4-5 cucuk. hikhik..i taw tu feveret dia. Yang penting kami nak mama happy.. X sempat pun beli hadiah (sebenanya budget lari..huhu). Xpela ma, blanje mkn pun jadila ek.. Moga mama sihat selalu, panjang umo, selalu berada dlm rahmat Allah hendaknya..Amin.

No comments: